03 mars 2010

Dag 7

Dag 7, onsdag, St Martin/Maarten

Hihi sitter i hytten nu vid 14:40 och är insmörjd med yoghurt ;) är jättesnygg och kladdig. Lite smått vinröd i färgen ;) Thomas duschar av sig sitt kladd just nu som jag kladdade på honom för en halvtimma sedan ungefär. Jag fick precis på mig mitt, jag sprang runt och hämtade mjölk och glass och glas så jag skulle kunna göra milkshake tilll thomas medan han låg kladdig i sängen och gnydde - så är det att ha barnungar ;D

Vi gick upp vid 7 och gjorde oss helt iordning för att gå iland och hinna med vår excursion till Wikiki beach direkt efter frukost. Thomas skulle på toa och jag skulle hämta ut pengar efter frukost, men vi sa att vi skulle mötas vid landgången sedan. Jag blev jätteorolig när jag insåg att thomas sagt att det är lugnt eftersom det är en kvart kvar, men jag såg att det var 10 minuter bara.

När han sedan inte dök upp blev det stressigt, och vi ringde varandra men det bröts etc etc.. Tillslut gick jag ut, och hittade dem i sista sekund - vi hade gått till olika landgångar. Han gick till den närmast toa, och jag gick till den som vi använde igår. Suck, vi måste sluta tappa bort varandra ;)

Vi hamnade i en lång kö som ledde oss till en buss som tog oss till stranden. Ida mådde jätteilla när vi kom fram, och alla gjorde vad de kunde för att hjälpa. Tur att hon är gravid, det fick parasollkillen att sätta dem först när jag bad honom ;)

Jag gick för att bada och åååååhåå vad skönt det var!! Äntligen riktig semester. Det var riktigt najs. Hängde där ett tag med Ruth och Caroline och så kom Thomas - mys att kärleksbada :)

När Ruth och Caroline gick upp kom Alexander och Ida och lekte med oss ;) kuul :)

Sedan var det Pina Colada och lunch och mer bad och sedan buss tillbaka till båten, och här är vi nu :) röd trots solskydd, men glad ändå :)

Nu ska vi vila lite innan middag, som är smart casual ikväll. 14:57.